top of page
שירותי מחשוב
מערך השירותים הכולל של החברה מספק מענה מושלם לכל צרכיו של הארגון ומהווה תחנה אחת לעסקים.
הניסיון העשיר והמצטבר של קומסיטק במשך למעלה מ 30 שנים, מבטיח ללקוחות שקט נפשי והצלחה מלאה בכל תחומי פעילותה:
-
עריכת הסכמי שירות גמישים המותאמים לצרכי הלקוח.
-
Help Desk – מוקד טלפוני המעניק מענה מקצועי ויעיל, אשר מספק פתרון מרחוק ל-98% מהתקלות.
-
הגעה לאתרים לטובת ביצוע התקנות וטיפול בתקלות שאינן נפתרות מרחוק.
-
שירותי ייעוץ, תיכנון, ניהול והטמעה של פרויקטים בתחומי המחשוב, תקשורת ואבטחת מידע.
-
תמיכה ותחזוקה שוטפת של שרתים, ציודי תקשורת ואבטחת מידע.
-
שירותי ענן מתקדמים, כולל סביבת ענן פרטית של קומסיטק.
-
מכירה, תמיכה והתקנה של מוצרי תוכנה וחומרה מגוונים.
-
מגוון פתרונות מתקדמים בתחום אבטחת סייבר.
-
התקנה והטמעה של מוצרים טכנולוגים מתקדמים.
bottom of page