top of page
call-center.jpg

שירותי מחשוב

מערך השירותים הכולל של החברה מספק מענה מושלם לכל צרכיו של הארגון ומהווה תחנה אחת לעסקים.

הניסיון העשיר והמצטבר של קומסיטק במשך למעלה מ 30 שנים, מבטיח ללקוחות שקט נפשי והצלחה מלאה בכל תחומי פעילותה:

 

  • עריכת הסכמי שירות גמישים המותאמים לצרכי הלקוח.

  • Help Desk – מוקד טלפוני המעניק מענה מקצועי ויעיל, אשר מספק פתרון מרחוק ל-98% מהתקלות.

  • הגעה לאתרים לטובת ביצוע התקנות וטיפול בתקלות שאינן נפתרות מרחוק.

  • שירותי ייעוץ, תיכנון, ניהול והטמעה של פרויקטים בתחומי המחשוב, תקשורת ואבטחת מידע.

  • תמיכה ותחזוקה שוטפת של שרתים, ציודי תקשורת ואבטחת מידע.

  • שירותי ענן מתקדמים, כולל סביבת ענן פרטית של קומסיטק.

  • מכירה, תמיכה והתקנה של מוצרי תוכנה וחומרה מגוונים.

  • מגוון פתרונות מתקדמים בתחום אבטחת סייבר.

  • התקנה והטמעה של מוצרים טכנולוגים מתקדמים.

bottom of page