מערך השירות של קומסיטק כולל: 

 

  1. מוקד Help Desk מקצועי 

  2. צוות תמיכה וגיבוי מרחוק 

  3. שירותי מיקור חוץ (Outsourcing) מגוונים 

  4. תחזוקת שרתים שוטפת 

  5. התנהלות מול ספקים ונותני שירותים 

  6. ייעוץ, ניהול והטמעת פרויקטים 

  7. תמיכה מקצועית באנשי IT

תחזוקת מחשבים ורשתות

הצוות המקצועי של קומסיטק מורכב ממהנדסי רשתות, מומחי תקשורת ואבטחת מידע ומנהלי פרויקטים.

כל אנשי המקצוע בעלי ניסיון מקצועי רב שנים, עברו הסמכות בתחומי ה-IT ואבטחת המידע ומשתתפים בהכשרות מקצועיות על בסיס קבוע.

 

כדי להבטיח את השירות הטוב ביותר, ממנה COM-C-TECH מנהל לקוח אישי לכל ארגון.

מנהל הלקוח מכיר מקרוב את מערך המחשוב של הארגון ואת המשתמשים השונים ומטפל באופן אישי בכל פנייה שלהם. 

 

בנוסף, מציעה COM-C-TECH ללקוחותיה מגוון מסגרות שירות גמישות, המותאמות לצרכיהם וניתנות לשינוי ועדכון בכל רגע.

כל השירותים מבוצעים תוך פרקי זמן קצרים ובפריסה ארצית רחבה.

לנוחות הלקוחות, השירותים מבוצעים   במהלך פרקי זמן קצרים ובפריסה   גיאוגרפית רחבה.  

© כל הזכויות שמורות לקומסיטק מחשוב ומערכות מידע 2003 בע"מ

  • linkin.png
  • facebook.png

דברו איתנו גם דרך